Cupa Izvoarelor 2007- Ediţia a X-a -

O parte din colectivul clasei noastre activează în unitatea Caraiman a Centrului Local Rm. Vâlcea a Cercetaşilor României.Anul acesta am participat la organizarea ediţiei a X-a a Cupei Izvoarelor, un camp naţional cercetăşesc cu tradiţe in România, având participanţi din cele mai importante centre locale din ţară. Fiind o ediţie aniversară, ne-am străduit să asigurăm participanţilor cele mai bune condiţii posibile. Deşi vremea nu a ţinut tot timpul cu noi(după prima zi, la ora 4:53 dimineaţa a început o furtună memorabilă care aproape a dărâmat cortul central) am reuşit să ţinem toate activităţile propuse, cupa fiind un real succes după cum veţi observa în pozele publicate.

6 comentarii:

Vlado spunea...

Da...Cupa a fost un succes prin faptul ca inca am mai putut sa tinem activitatile in ciuda ploii (hikeu a fost o baie de namol) ..da nu a fost la fel de tare ca Malaia 2006 :D

cati spunea...

looks like fun :)

Anonim spunea...

Lumeeeeeee, cum adică...
"o parte....face parte"...
mai multă atenţie!corectaţi repede să nu vadă profa...
şi vedeţi ca mai sunt nişte formulări din astea "neatente"..

Anonim spunea...

ce sa zic? hmm da, Cupa de anul acesta a fost destul de reusita, tinand cont ca a fost primul an in care am facut si noi parte din Staff, zic ca a iesit chiar bine...poate lucrul care a stricat din farmecul campului a fost locatia...prea aproape de oras si sa nu mai precizam ca a fost la cca 50m de strada...that's not good...

Anonim spunea...

imi fac si eu simtita prezenta..eu..nu am dormit prea mult la Cupa deci..am fost total obosita..si..hmm..:D..profitoare :-"..adik Mircea s-a oferit sa mearga cu Vlad in locu meu (era muult de urcat)..in timp ce eu dorme..adik..stateam in primul post al temerarilor >:)..

Mada spunea...

Traiasca cercetasii clasei a XI-a F!!!