Galerie Foto




Deschidem acest blog printr-o mică galerie foto a colegei noastre,Oana Groza. Această galerie va primi un update de îndată ce fotograful(profesionist in devenire) al clasei noastre ne va trimite mai multe poze





Prima parte:






A doua parte:

52 de comentarii:

Anonim spunea...

Foarte tari pozele...felicitari fotografului...ai un viitor stralucit ;)

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Foarte tari pozele... dar sunteti cam leshinatzi, copilashi... nici un post?!?! Hai cu tata, ca vin astia batranii din urma...

Lorin-Bogdan Popescu
din cls. a IXa A (in 1993!!)

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

... In 1993, clasa de "Mate-Fizica Bilingv-Engleza" era "A"... de aia zic...

Adolescent_Club spunea...

Oana, eşti foarte frumoasă în portretul ăla...

Adolescent_Club spunea...

Concurs!
Titluri pentru fiecare imagine...

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Pentru poza cu Oana, eu propun titlul "Oana, esti foarte frumoasa in poza aia". Desigur, nefiind elev al colegiului (si nici profesor al lui), n-am sa castig nimic pentru aceasta idee senzationala, dar imi ajunge ca ea sa reprezinte un inceput...

LBP

PS Da' si mai tare ar fi ca "Oana, esti foarte frumoasa in poza aia" sa se numeasca o poza in care nu apare Oana. Nu?

"In care poza, dom'le?"
"In aia, mah... nu stii?"
"Aaah, in AIA?"
"...Da, da... in AIA!"


PPS Sau poza cu Oana sa se numeasca "Poza in care Oana e foarte frumoasa". Sau "Una dintre pozele in care Oana e foarte frumoasa".

Ca e!

Anonim spunea...

Ha ha ha...
Bogdane, mamă,îmi sperii copiii, care abia s-au.... urnit!!!!!

Şi -se vede-, hai recunoaşte, eşti gelos că...în secolul trecut(sic!) voi nu aţi ... avut timp să ... copilăriţi!
Fă-ţi temele şi titrează toate imaginile!!!

Vlado spunea...

Nu conteaza litera...suntem F, dar suntem "cool" si intre timp ne-am si "modernizat" cu blogul asta..exploatam noile trenduri...si Da..am dictionare:P

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Ha, m-ati prins, da' de ce n-am putea copilari acuma... ca nu mai avem mult si murim!

Nu prea am idei de titluri. Poza cu tenesii mi se pare foarte interesanta, imi evoca un copil care abia invata sa mearga si priveste in jos, la propriile picioare, as intitula-o "Primmi Pasi"... poza cu buchetul acela tinut la spate mi se pare geniala si spiritul ei mi se pare cel mai bine descris de poezia "In dulcele stil clasic" de Nichita Stanescu (pentru ca e, da, "in dulcele stil clasic" sa oferi un buchet cu flori... dar sa-l tii la spate? Cine naiba, pe lume, da flori cu spatele? Si deci poza are un hidden catch, ca si poezia...) si, in rest... ultima mi-l aduce in cap, nu am idee de ce, pe dl. Serban, profesorul de Istorie, asa ca am putea-o numi "Amintire cu istorie", indicand astfel si un motiv pentru care oamenii aia stau cu mainile intinse, poate privesc o casa memoriala a unui mare poet (sa zicem) si isi arata unul altuia ba placuta pe care scrie cat a trait poetul, ba geamul de la care privea in strada...

Aberez?
B.

PS Salut, Vlade! Chiar azi am vorbit cu surora Adela si am aflat ca ai fost un copil FOARTE cuminte (nu plangeai deloc, nu "da-mi aia", fara toane...), lucru pentru care te felicit :) si, de asemenea, ca stii canta la chitara, lucru pentru care te admir!

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Mai frate... stai asa, ca e tarziu in noapte si eu oricum nu vad bine... sa-mi explice si mie cineva ce e poza aia in care eu credeam ca e un buchet tinut la spate... :D

B.

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

E buchet? E un spate? E tinut?

:)

Anonim spunea...

Nu e buchet...e doar o floare...iar oana(daca nu ma inshel) sta cu spatele...

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

...si floare e tzinuta (in mana... care ar fi "in dulcele stil clasic")... sau poza e "lucrata" in Photoshop (care ar fi... "in dulcele stil post-modern"...)?

Anonim spunea...

in dulcele still photoshopian te asigur ;)

cati spunea...

Oana, sunt superbe pozele . Felicitari !

Anonim spunea...

Bravo, copii!
Bogdane, mamă, ce bine ţi-ar fi stat ... în clasa asta! (voi nu aţi trecut prin sala 15?). Fete frumoase, băieţi haioşi! Numai profii ar fi fost alţii... Ai fi fost încântat să NU chiuleşti de la ore...Te cred şi eu!
Aproape toate profele au cam vârsta ta (de acum)! Hei, nu te ambala, nu intra în transă! am zis: APROAPE! Să nu spui vreo ... ghiduşie de-a ta... că "aici" citeşte multă lume...

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Ah, multumesc, multumesc... :D :D :D

Oldies but goldies, intelegeti copii: batranii (oldies) se tin de ghidusii...

Gata, nu mai zic nimic... daca si-au dat drumu' si titreaza pozele...

B.

Anonim spunea...

Multumesc :) interesante comentarii.In primul rand nicio fotografie nu e "chinuita" in photoshop... vestita poza care a abordat "dulcele stil clasic" :)) sa va explic : nu e decat o fata care refuza floarea...respectiv sora mea daca vreti un "making of" iar eu tineam floarea...si aparatu deh...nu a fost nimic aranjat, exact in momentul acela s-a intors...deci? o simpla instantanee! Apreciez parerile voastre.
"Totul e sa te viziteze o idee" nu? :) Oana

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Pai atunci... e foarte clasic sa refuzi flori... chiar si accidental!

Sunt foarte incantat sa aflu ca nu torturezi pozele cu Photoshop, Oana. :) Hai sa le denumim

si pe restul:

- cea cu pasarea aia inconstienta de frumusetea norului din "spatele" ei... si care se

plimba, la fel, inconstienta, pe o margine de grilaj (iti dai seama, poate sa cada... pe mine

nu m-ar fi lasat nimeni sa ma plimb pe acolo!), sa o numim "Inconstientza". A, ba nu, ba nu!

Sa o numim "Imposibilitatea de a cadea", sau "Antigravitatie", ceva care sa ne indice ca e

vorba de o pasare. (Bineinteles, am putea s-o numim "Avicola", ca sa intelegem ca e vorba de

o PASARE, dar asta ar fi total anti-poetic, si apoi n-ar da nici o informatie despre faptul

ca e si altceva de vazut in poza, in afara de pasare.)

- cea cu dealurile acoperite de zapada sa se numeasca asa cum o face una dintre miscarile

cunoscutului concert de Vivaldi ("Iarna", daca nu e teribil de cunoscut, din suita

"Anotimpurile"). Mie imi seamana cel mai mult cu partea a doua, numita "Largo", dar puteti sa

aveti opinii diferite.

- poza cu felinarul imi aduce aminte de o alta poezie, cantata de Nicu Alifantis, in care unul dintre versuri e: "...doar lampagiul, cap de ulitzi / prindea o stea in varf de sulitzi...", dar am nu-mi aduc aminte cine a scris poezia sau cum se numeste... dar am putea numi poza ca si poezia. (Cum se numeste, doamne?!).

- urmatoarea, e clar, e "Emotie de toamna", de Nichita Stanescu. Nu comentam.

- ultima nedenumita e iar greutza (cea mai grea a fost aia cu pasarea, pentru ca e... sentimentele pe care le transmite sunt inexprimabile... stai, doar, si admiri, mut...), eu propun, din cauza ca poza prinde si reflexia in apa a unei lumi golase si terne (e iarasi toamna, probabil), sa ne aducem aminte si de "Sta castelul singuratic, oglindindu-se pe ape...", care e "Scrisoarea IV" de M.Eminescu + notati faptul ca lumea oglindita e cu susu'-n jos, ceea ce inseamna ca e "dreapta" (daca lumea asta e "stramba"): "Geana de sperantza".


Ei? Va tineti cu mainile de burta? (Observati, va rog, ca cel mai greu mi-a fost la alea 2 inefabilele... motiv pentru care s-a inventat, probabil, fotografia... ca nu sunt cuvinte...)

:) B.

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

...se numeste "Romanta", pe versuri de Miron Radu Paraschivescu, piesa aia...(e chiar piesa de dubut a lui Alifantis!) Mi-am scotocit CDurile ca sa o aflu...

B.

Anonim spunea...

hmm ce sa zic? In primul rand, bravo Oana, pozele sunt foarte frumoase...chiar imi plac si daca ar fi sa aleg una dintre cele care sunt postate in acest moment...hmm aceea ar fi cea cu felinarul (poza asta iti lasa pur si simplu cale deschisa de a o interpreta in orice fel vrei, in functie de starea de spirit pe care o ai cand o privesti...in fine, asa mi se pare mie, nu trebuie sa fiti de acord cu mine :P)
anyway, mai astept poze de la tine Oana, ca stiu ca mai ai o sumedenie...show them :D

Anonim spunea...

Intitulat "Fara sens": "Daca viata ar avea sens, totul ar fi absurd.Daca arta ar fi facuta pentru a fi rasplatita, si-ar pierde toata valoarea.Cred ca Dumnezeu s-a jucat atunci cand a facut lumea.Cred ca atunci cand creeaza, artistii se joaca.Cu lumini, cu umbre, cu idei...Cred ca joaca e cea mai dumnezeiasca insusire pe care omul o poate cultiva.Daca viata ar avea sens, daca am sti cu totii ca avem de parcurs un drum de la A la B, totul ar fi absurd, prostesc si fara niciun farmec. Viata, asa cum e ea, e o imensa gluma cosmica.Si trebuie luata ca atare." Harris W... Noi trebuie sa gasim sensul vietii ...joaca e scopul jocului.Pentru mine, joaca e scopul vietii.

Postat de Oana tarziu in noapte intr-un moment de sinceritate acuta :))

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Mai copii, am o banuiala, dar mai bine imi spuneti voi: ajunge, vreodata, cineva la prima ora? :D

B.

Clasa a XI-a F spunea...

da da ajungem...dar nu toti :D

Anonim spunea...

facem cu randul cine ajunge...azi unii, maine altii si tot asa :)) dar tot timpul este cate cineva la prima ora ;))

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

:D ...Da, dar 1) Vlad sta PREA aproape de scoala ca sa ajunga la prima (primele?) ora (ore) si 2) Oana se tzine de posturi tulburator de sincere, noaptea tarziu... deci ei sunt candidati la "mereu absenti" ;))

Anyway, am sa denumesc pozele astea noi. De fapt, numai vreo doua: pe a doua si pe a cincea.

Pe a doua as numi-o "Zbor" (pentru ca persoana care pozeaza urmeaza sa sara :D si se uita in jos sa vada cat are pan' la sol) si pe a cincea as numi-o "Intersectie" (pentru ca in aer, pentru chestiile care zboara, conceptul e inutil... asa, un soi de witty naming).

La prima n-am nici o idee, in afara ca imi aduce in minte figura numita "Echer" de la sariturile (artistic-sportive) de pe trambulina... a treia ma face sa remarc alunitza de pe mana (Oanei?), dar nu se poate "Alunitza" pentru ca nu spune nimic despre floare si nici nu inteleg cum as putea sa convertesc in titlu prezenta si semnificatia parchetului aluia (ah, si imi mai vine in cap si "Mana taaa / Alba, trandafirieee...", de la concertul Nicu Alifantis pe care il am pe DVD). A patra e foarte buna, pe mine me emotioneaza nenea ala, uitati-va ce pantofi are, in poza e (clar!) vorba despre supravietuire (dar "Supravietuire" suna asa... tehnic!), iar a sasea imi aduce aminte de o plimbare cu feribotul peste Canalul Manecii, dar probabil ca nu e facuta pe un feribot si nici pe Canalul Manecii.

Ei, ia sa va vedem si pe voi!
B.

Mada spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Hello again.
Eu nu ma bag la "botezat" propriile mele fotografii asa ca va las pe voi :D. Daca le-as pune un nume...poate ca v-as limita imaginatia si perceptia lor. Vreau sa va indreptati acum atentia catre poza cu porumbeii care se cred super staruri venetiene :P.Pe langa sumara descriere mi se pare mult mai profunda poza, inca nu m-am hotarat: ori e vorba de rasism clar,pura coincidenta...un singur porumbel alb. El fiind acela care pleaca..probabil nu e acceptat... Si ar mai fi o varianta :) ce a avut acel porumbel de transmis?A eliberat de pacate pasarile alea negre? Sau doar au semnat un tratat de pace intre cele doua clanuri...hmm nu avem de unde sa stim...ok stop! Iar aberez.

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Ah, buna treaba, "clenciul" cu neacceptarea. Nu, nu cred ca au "semnat" un tratat... cred, mai degraba, in versiunea cu porumbelul-alb-e-in-plus-pentru-ca-e-alb.

S-o botezam... "Nepotrivire de caracter"? :)


Sigur, Oana, ca n-o sa-ti năşeşti pozele. Stii, nu?, ce povestea Nichita Stanescu despre faza cu năşitul: (rugat sa-si prezinte cartile din biblioteca) "...Domnilor, eu n-o sa-mi năşesc cartile. Cand s-a nascut sora-mea, taica-meu a fost asa de fericit, ca i-a pus pe toti prietenii care erau cu el, atunci, la un pahar de vin (asteptand vesti), naşi. Prin urmare, pe sora-mea o cheama ..." (si urmeaza 4 nume, ca fata a avut, astfel, 4 nasi, dar nu le stiu, poate ne ajuta cineva...)

Anonim spunea...

Am gasit decat Mariana Stanescu...(probabil ca pe unul il chema Marian) :D

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

:) Sau Marin. Eu stiam ca Marieta...

Stii unde scrie? In cartea care a aparut dupa decembrie 1983, "Album despre Nichita Stanescu" (editat de Viata Romaneasca). Acolo am citit eu, adica.

B.

Anonim spunea...

Pai daca pe ea o chema "Marieta" cum l-ar fi chemat pe nasul ei? ceva cu M nu? :))google-ul asa mi-a zis :-??

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

...Pai probabil ca da, cu M... Am sa caut in "Album despre Nichita", sa regasesc informatia. In situatia de fatza, Google e oleaca pe planul 2, ca nu cred ca a scris cineva pe vreo pagina de net cum o chema pe sora lui Nichita Stanescu.

B.

Anonim spunea...

:) trebuie sa apreciezi faptul ca am cautat :D sansele de a ajunge maine la primele ore de fizica(nu chiar simpatica) sunt minime... ;)

Mada spunea...

uite ca ai reusit...la fizica ai venit:)

Anonim spunea...

Oana e superfotograf! >:D<

Anonim spunea...

Da madalina am ajuns...dar cat la suta am fost constienta de treaba asta? :))

Mada spunea...

sincer, nu prea stiu...cred ca 10%, de fapt in afara de cristina, victor si vlad nu cred ca a fost cineva prea constient de orele de fiziky

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Bravo, suflete! Clasa de "MateFizica", ai? ...Clasa de "MateNuSuntConstient(s)LaOraDeFizica", mai degraba... (Plus: am aflat eu ce simpatica e fizica de martea, nu va mai plangeti...)

Oana, apreciez ca ai cautat! Da' cu Google?! :D S-au scris carti, dom'ne! (Las' ca mi ti-i gasesc eu pe cei 4 nasi...)

B.

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

...Si, Oana, http://hailaceai.narghilele.ro/index.php

Ca tot nu iti place cafeaua...
B.

Anonim spunea...

I-am spus si Madalinei. La inceput am cautat intr-o carte si nu am gasit. Cum alta carte de genul ala nu mai aveam...ce mi-a mai ramas? Batranul google. Si cum am gasit in timp util jumatate din nume...mi se pare foarte tare...Time is money nu? :D

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Deci:

1. Nichita Stanescu a avut 2 surori

2. Mariana si Cristina

3. Mariana, nu Marieta

4. Nu-mi vine sa cred, ce m-am ramolit... eu tineam minte "Marieta"

5. si, mai mult decat atat: n-am gasit inca relatarea povestii cu cei 4 nasi, in "Album..."

6. dar jur ca povestea e autentica, o s-o gasesc! Negresit!


...
B.

Mada spunea...

7. Stai calm!!!!

cati spunea...

Mmmmm... Eu as numi portretul "Secret" pentru ca e plin de umbre, mana imi sugereaza ca ascunde ceva,tonurile de alb si negru nu exprima ceva concis, nu stim daca Oana era suparata la poza sau se chinuia sa nu rada . Apoi poza cu pasarea probabil " Libertate ", primul cuvant care mi-a venit in minte, sincer ! Urmeaza preferata mea... pentru ca imi place iarna si pentru ca numai uitandu-ma la poza simt aerul rece asa ca probabil i-as da numele " Avalansa de rece ". Ok, tenesii sunt geniali .. Nu stiu .. Continuitate.. si .. e o inimioara acolo pe asfalt? .. "Un nou inceput ?!"..Felinarul nu lumineaza .. hmmmm ... poza asta as numi-o "Umbrele luminii" ...simt ca aberez dar daca tot m-am apucat sa aberez, sa o fac pana la capat !...
La poza cu frunzele nu e titlu mai bun decat " Emotie de toamna ". Apoi .. Adinnaaa .. Tine bratele intinse .. as zice libertate dar fiind vorba de adinna trebuie sa numesc poza " Prietenie " ( ea mereu e cu bratele deschise pentru noi toate, chiar si de departe) .. Controvesrata poza cu floarea :)) ... " Tarziu " ... Si ultima poza din prima parte ... as zice .. " Istorie ", presupunand ca admiram ceva ce a facut/face/va face .. istorie ! ... Am ajuns la a doua parte si cred ca nu o sa ma mai opresc .. nu termin prea curand comentariul asta . Asa... deci .. prima poza " Limita" ( prima idee e de obicei cea mai buna , pe principiul asta am mers ) .. Apoi .. poza cu picioarele tale si ale Adinnei , si umbra Adinei :-? "Cu capul plecat " ...Parchet .. mana + floare = " Nu-trebuia-sa-imi- intorci-spatele-la-poza-dinainte-, acum-mi-a-mai-ramas-decat-o-petala, -iar-eu-stau-intinsa-pe-covor "... Ok ajunge ..Felicitari inca odata.. inchid odata calculatorul ca daca nu ma pun acum in pat nu ma mai trezesc maine sa ajung la mate !

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

...Bine, si favorita mea din tura 2, cu nenea ala-supravietzuitorul?

Eu nu sunt de acord cu toate titlurile propuse de Cati. :D Unele mi se par prea evidente... poza "spune" deja o chestie, mi se pare prea mult daca si titlul spune aceeasi chestie... (E.g. "Tarziu", "Limita".)

Eu sunt mult mai atasat de faze suprarealiste, usor absurde... de ce sa numesti poza unei pisici, "Pisica"? Trebuie sa surprinzi, in titlu, un aspect cu totul nebanuit al fotografiei...

Asta, in general. Mai merge, uneori, si cu un titlu redundant - cand emotia pe care o transmite poza e asa de puternica, incat nu ai incotro! Exempli gratia: "Emotie de toamna", "Secret".

Dar ideea conexiunii poza cu floare -- poza cu petala e atat de buna (si nu mie mi-a venit!), subscriu la o intretzesere a titlurilor ca cea propusa mai sus.

B.

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

...Dar pastram titlul MEU!!! :P Le numim: "In dulcele stil clasic" si, respectiv, "In dulcele sssst..." - ce parere aveti? :)

B.

Mada spunea...

cred ca Oana ar trebui sa aleaga...si consider ca ar trebui sa mai postam si la celelalte sectiuni ca sa nu se supere nimeni

Anonim spunea...

Nu te prea inteleg Madalina...Ce sa aleg? (atata timp cat eu nu imi numesc pozele..am explicat mai sus de ce) dupa...ce anume sa postam? si unde? ca de ce sa postam mi-ai zis...

Adolescent_Club spunea...

Nu deviaţi de la subiect, mândrelor, şi nu transformaţi o superbă discuţie într-o banală controversă!

Anonim spunea...

o eventuala transformare din sublim in banal?!nu, avand in vedere calitatile artistice ale tuturor

Grațiela spunea...

Superbe imaginile! Felicitari Oana!
Sincer, m-am tot gandit la titluri, insa... nu cred ca as gasi "Cuvinte potrivite" (ca sa il citez pe Arghezi) pentru a le defini...
Sincere felicitari!

Diana spunea...

...pozele sunt ireal de superbe...na ca am zis-o :P