Miercuri...

(o amintire)

Este scenariul acesta cunoscut cuiva??

O zi ca oricare alta... O ceasca de ceai (de data asta) , aceeasi stare de semi-trezie, aceleasi fete plictitsite care se straduiesc sa zambeasca omului care resimte diminetile ca pe niste treziri din coma, sau dimpotriva..aceleasi persoane enervate care trantesc obiecte, pufnesc, se uita urat si parca incearca din rasputeri sa iti strice dimineata(dar esti prea adormit ca sa iti mai pese). Da.. o dimineata banala. Si cand totul e banal , clar problema se afla la purtator ... pentru ca totul este banal atata timp cat refuzi sa vezi hazul lucrurilor, dar eu m-am plictisit sa caut frumosul...de ce nu poate sa vina la mine? pur si simplu... sa il intalnesc, sa ma socheze,sa ma entuziasmeze, sa ma mobilizeze si sa incep sa il studiez, sa inceapa sa ma pasioneze si apoi, cand ii voi termina disectia sa ma simt satisfacut "ca am facut-o si pe asta". Nu! Niciodata lucrurile nu stau asa...Viata ar fi la fel de plictisitoare, pentru ca mereu caut altceva si cu siguranta lucrurile cu adevarat interesante s-ar demonetiza daca ar veni pe banda rulanta.
Pana acum credeam ca nu sunt o persoana greu de multumit, dar lucrurile evident s-au schimbat, si e firesc sa evoluez ... doar asta caut. Dar acum parca stagnez... Astept ceva si nu stiu ce, vreau ceva nou, dar nu am nici cea mai vaga idee ce ar putea fi, vreau o schimbare de directie, dar oare as putea sa ii fac fata?

5 comentarii:

Adolescent_Club spunea...

miercuri ? 23 aprilie ?
ZIUA MONDIALĂ A CĂRŢII ...?

De ce (nu) iubim femeile?

Vlado spunea...

am dat un copy-paste din postarile mele trecute doar ca sa fac o paralela (in capul meu cel putin) cu o miercuri de acum cateva luni si cu 23 aprilie de ieri :D

Lorin-Bogdan Popescu spunea...

Pai nu *putem* sa le iubim. Ca suntem prea plictisiti, de aia. Zice textul...

Si suntem prea plictisiti pentru ca ne suntem suficienti, zic eu.

Alte opinii, ceva?
B.

Vlado spunea...

noi le iubim... ma intreb uneori, de ce nu ne iubesc ele?

Anonim spunea...

O postare cu 7 zile inainte de ziua mea propriu-zisa..evident un lucru usor remarcabil pentru mine..anyway..ce nu m-a intrigat atunci..se pare ca ma intriga acum..

Exact cum zici si tu, Vlad, nimic nu vine catre tine, trebuie sa fim (si suntem!) intr-o cautare permanenta de ceva nou..orice..banalitatile de care vorbesti vor fi toata viata..cum in fiecare dimineata te-ai trezit timp de nu-stiu-cati ani ca sa mergi la scoala (!)..la fel vor veni si facultatea (si cu totii stim ca tu vei sta cel mai mult "in" ea :P)si slujba cu aceleasi banalitati, aceleasi chipuri zi de zi..

Ne maturizam, crestem (unii in inaltime..altii "in" creier), "ne schimbam" (apropos de valorile umane) si evident cerem mai mult, it's always about getting MORE & BETTER

Oricum am cam uitat (asta daca am stiut vreodata) ce legatura e intre miercuri si 23 aprilie..my bad..not that important)..
Si ca sa ma leg de foste postari ale lui Vlad, cum ar fi "curentul EMO": are you being a bit emo :P?, adica "de ce nu ne iubesc ele???"..nu suntem noi cele naive, implicate si voi cei nepasatori? (because it's not manly enough to be romantic sau "lasa ca ei ii pasa..eu de ce sa imi mai bat capul?")

Referitor la ce spune LBP, chiar Vlad avea un post care zice asa.."Faptul ca ne indragostim nu are nicio legatura cu g=9.8 m/s^2 ci cu faptul ca suntem vulnerabili, ca avem nevoie de ceea ce ne lipseste, orice ar fi acel lucru. Relatiile nu merg pentru ca nu stim intotdeauna exact ce ne trebuie ca sa traim bine, dar punctul pe I cam acesta ar fi: nu este dragoste, este nevoie, este compensatie ... e trist si dureros"..bottom short..iubirea asta reciproca..e reciproca doar cand ambele parti au de castigat?..that is what you're saying right?

P.S. In orice comentariu NU fac referire la nimeni in particular..not all men are the same..etc etc

Irina Tipi (mi-am uitat parola de la blog so I'm going "anonymous" :P)